Novim urbanističkim projektom Međumesne autobuske stanice, Novi Sad odustaje od gradnje dodatnih perona. Predviđa se rekonstrukcija postojećeg parkinga i probijanje prolaza ka Bulevaru Jaše Tomića.
Apsolutno netačno, u svakom normalnom gradu je omogućen pristup putnicima do ulaza. U potkovici treba da se okreću autobusi, ali nema nikakvog razloga da se u njoj zadržavaju i blokiraju prilaz drugima.
@Darko, @Dragan
Nisam znao da imamo i Udruženja mrzitelja plavih autobusa.
Ko je uzeo građanima potkovicu? Zašto bi se izmeštali autobusi iz potkovice? Ko se vozi tim autobusima pa da treba da se izmeštaju? Marsovci?
U svakom normalnom gradu ispred železničke stanice je okretnica autobusa, tramvaja ili trolejbusa. Sasvim logično jer većina putnika na železničke i autobuske stance dolazi gradskim prevozom. Samo pogledajte kakav red se napravi na ulazu u četvorku kad pristignu autobusi na dolazni peron MAS-a.
A ovo o autobuskim stanicama duž Bulevara je potpuno suludo. Ma najbolje da ljudi pešače do Futoške ili da usput napravimo još veći haos duž Bulevara. Nije dovoljno što haos prave parkirani automobili, trebaju nam i parkirani autobusi.
Kao što sam već napisao, tih par stotina metara je kilometar i po - ako laže botina, ne laže google maps. I to u nedođiju, doduše ne baš toliku kao što je Vidovdansko naselje, ali dovoljno da pored ne prolazi nijedna od važnih gradskih autobuskih linija koje prolaze pored sadašnje stanice, niti se one mogu izmestiti tako da prolaze tuda. Tako da je sreća što se pitao prosečni novosađanin, a ne ne-naročito-inteligentne lopurde koje su mislile da je dovoljno da izdiluju nasumičnu lokaciju i da im to prođe kao modernizacija međumesnog saobraćaja.
Sta sada ne valja “novosadjani”? Koje botovanje jujuju
Pa autobuska polu prazna, sada nakon 100 godina ce biti brzi vozovi i nova autobuska i zeleznicka. Parkinga tu nema ni za leka… Sada ce se prosiriti parking i? Sta je tu sporno? Pa nikad se vise nije gradilo i radilo. Opet ne valja..
Šteta za grad je već učinjena tako da niste sprečili ništa.
Samo za prosečnog Novosađanina, je stara stanica na idealnoj lokaciji, a nova koja je par stotina metara dalje u "nedođiji". Rezon na nivou kad zoveš taxi sa Vidovdanskog pa te pitaju ideš li za grad.
Ništa, držati se dosadašnje mudre politike, sav međumesni saobraćaj kroz grad, stanica kakve nema u najjadnijoj selendri... Atina brate.
Znaci potkovica će o dalje biti garaža GSPa ?Lepo kažem autobusku izmesti iza železničke stanice .Sa bulevarom nek se spoji sa podvožnjakom ispod pruga time stanica se samo pomera par stotina metara ,park ode do Mekdonalds a,GSP izbaciti iz potkovice i duž bulevara otvoriti niz stanica za GSP,iza stanice parkinzi vezani i za voz i za autobuse.Autobus ulaze na ulaz u jednoj ulici a drugoj izlaze na bulevar.Tkzv Zgop srušiti.
Ne zaboravite i semafor :)
A kad se vec probije ulica a bice i parking mesta, da Grad odredjenim "investitorima" ustipi i parce Zeleznickog parka, da se tu opici jedna dobra novogradnja, 8-12 spratova, behaton, ili oni beton-sendvic paneli ko lego kockice, pa ih samo slozis na licu mesta, i nikako za manje od 2500e/kvm u pretprodaji. Urbanistima za "potpise" odmah odvojiti jedno 10 garsonjera da imaju za stan-na-dan. Ziveli!
Hvala, uživamo u tome što smo sprečili hrpu lopova i nesposobnjakovića da nam izmesti stanicu skoro kilometar i po dalje u nedođiju bez gradskih autobuskih linija.
Kad se trebalo prebaciti na novu stanicu, Novi Sad je skočio kao oparen... te daleko je, pa nije kraj železničke, te nije na okretnici. Iako je razdaljina između 2 stanice par stotina metara.
Sad uživajte u seoskoj straćari, sa hiberniranim zaposlenima i staničnom naknadom od koje u samu stanicu nije uloženo ukupno 8 EUR u prethodnih 30 godina.
Ogromne autobuske stanice, gde stoji autobus u mestu i ispušta otrovne gasove čekajući putnike je prevaziđena stvar. Karte se kupuju online i autobus stiže na manje stajalište, kupi putnike i prtljag i ide dalje. Putnici pokazuju da su kupili kartu na odštampanom papiru ili u telefonu, vozač čitačem detektuje ko se pojavio i ušao u autobus. Nedavno sam to videla u Nemačkoj u dva grada. Naravno, autobuska stanica je uz samu železničku stanicu tako da putnici po potrebi nastavljaju put vozom (ili metroom, tramvajem, gradskim autobusom)
Pa naravno, seci park i betoniraj. P.S. Taj parking je do sada sluzio samo za zaposlene ali ne i za korisnike. Na onom ka McD uglavnom uvek ima mesta ali treba pesaciti malo. Pametnije bi bilo postaviti nadstresnice na dolaznom ali od toga se odustalo. Jedina velika stanica u drzavi gde vas okupa kisa cim zakoracite iz busa. Lep docek.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Grad odustao od gradnje dodatnih perona Međumesne autobuske stanice, umesto toga parking
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•19.11.2021.
•11:50 > 11:47
Komentari 16
Bojan
Apsolutno netačno, u svakom normalnom gradu je omogućen pristup putnicima do ulaza. U potkovici treba da se okreću autobusi, ali nema nikakvog razloga da se u njoj zadržavaju i blokiraju prilaz drugima.
Nikola
Nisam znao da imamo i Udruženja mrzitelja plavih autobusa.
Ko je uzeo građanima potkovicu? Zašto bi se izmeštali autobusi iz potkovice? Ko se vozi tim autobusima pa da treba da se izmeštaju? Marsovci?
U svakom normalnom gradu ispred železničke stanice je okretnica autobusa, tramvaja ili trolejbusa. Sasvim logično jer većina putnika na železničke i autobuske stance dolazi gradskim prevozom. Samo pogledajte kakav red se napravi na ulazu u četvorku kad pristignu autobusi na dolazni peron MAS-a.
A ovo o autobuskim stanicama duž Bulevara je potpuno suludo. Ma najbolje da ljudi pešače do Futoške ili da usput napravimo još veći haos duž Bulevara. Nije dovoljno što haos prave parkirani automobili, trebaju nam i parkirani autobusi.
Mališa
Jel vi botovi imate neki specijalan seminar iz jedenja go*ana gde vas uče tu imbecilnu frazu "nikad se nije više radilo i gradilo"?
Vlada
Kao što sam već napisao, tih par stotina metara je kilometar i po - ako laže botina, ne laže google maps. I to u nedođiju, doduše ne baš toliku kao što je Vidovdansko naselje, ali dovoljno da pored ne prolazi nijedna od važnih gradskih autobuskih linija koje prolaze pored sadašnje stanice, niti se one mogu izmestiti tako da prolaze tuda. Tako da je sreća što se pitao prosečni novosađanin, a ne ne-naročito-inteligentne lopurde koje su mislile da je dovoljno da izdiluju nasumičnu lokaciju i da im to prođe kao modernizacija međumesnog saobraćaja.
AleksandarNS
Pa autobuska polu prazna, sada nakon 100 godina ce biti brzi vozovi i nova autobuska i zeleznicka. Parkinga tu nema ni za leka… Sada ce se prosiriti parking i? Sta je tu sporno? Pa nikad se vise nije gradilo i radilo. Opet ne valja..
Bojan
Šteta za grad je već učinjena tako da niste sprečili ništa.
Samo za prosečnog Novosađanina, je stara stanica na idealnoj lokaciji, a nova koja je par stotina metara dalje u "nedođiji". Rezon na nivou kad zoveš taxi sa Vidovdanskog pa te pitaju ideš li za grad.
Ništa, držati se dosadašnje mudre politike, sav međumesni saobraćaj kroz grad, stanica kakve nema u najjadnijoj selendri... Atina brate.
Dragan
Vladimir
Gale iz Novog Sada
A kad se vec probije ulica a bice i parking mesta, da Grad odredjenim "investitorima" ustipi i parce Zeleznickog parka, da se tu opici jedna dobra novogradnja, 8-12 spratova, behaton, ili oni beton-sendvic paneli ko lego kockice, pa ih samo slozis na licu mesta, i nikako za manje od 2500e/kvm u pretprodaji. Urbanistima za "potpise" odmah odvojiti jedno 10 garsonjera da imaju za stan-na-dan. Ziveli!
Vlada
Hvala, uživamo u tome što smo sprečili hrpu lopova i nesposobnjakovića da nam izmesti stanicu skoro kilometar i po dalje u nedođiju bez gradskih autobuskih linija.
Nikola
Bot
Bojan
Sad uživajte u seoskoj straćari, sa hiberniranim zaposlenima i staničnom naknadom od koje u samu stanicu nije uloženo ukupno 8 EUR u prethodnih 30 godina.
Ja
Darko
Potkovica nije okretnica GSP-a!
Vlada
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H